Web to Print mappen

Zoeken

Vul zoekwoorden in om een artikel te zoeken



Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.

Verzenden en Retourneren

Verzenden & retourneren

Klachten of ontevreden over onze service?
Reclametijger streeft naar een optimale service. Mocht je desondanks ontevreden zijn over product of service of een klacht hebben dan horen wij dit graag.
 
Je klacht kun je doorgeven via het contactformulier op onze website. Binnen 24 uur ontvang je van ons een reactie.
 
Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur telefonisch te bereiken op telefoonnummer:0523 617 172
 
Retourneren (en/of herroepen) van je bestelde producten? (Uitsluitend voor consumenten)
Je hebt het recht je bestelling tot 7 werkdagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@reclametijger.nl of stuur een ticket via je account-dashboard en vermeld daarin de besteldatum, ordernummer, orderbedrag, en de reden van het herroepen of retourneren van het product. Je bent niet verplicht om een reden op te geven voor het herroepen of retourneren van het product. Binnen vijf werkdagen nemen wij via de mail of telefonisch contact met je op. Heb je het product besteld, nog niet in huis maar zie je toch van de aankoop af, dan kun je ons op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur bellen op nummer 0523 617 172.
 
Kosten in geval van herroeping (Uitsluitend voor consumenten)
1. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor jouw rekening. 
2. Indien je een bedrag betaald hebt, zal Reclametijger dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
 
Uitsluiting herroepingrecht (Uitsluitend voor consumenten)
1. Indien je niet over een herroepingrecht beschikt, kan dit door Reclametijger alleen worden uitgesloten indien Reclametijger dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.  
2. Uitsluiting van het herroepingrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door Reclametijger tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die tot standkomen bij elektronische betaling via iDeal;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiŽle markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.